Planer

Fik den mest fantastiske bog med strikkeopskrifter i julegave og den gør bestemt at jeg glæder mig som en vanvittig til at blive færdig med det store projekt, som jeg synes at Regnbuetæppet er!!!

Jeg har planer om at strikke en lille barselsgave til min veninde, og der er bare så mange fine ting i den bog, at jeg bestemt må strikke en af hver...;-) Så må vi se hvad det bliver til....store forhåbninger i hvert fald, fra en strikke-nybegynder!!!!!

Så fik jeg også en skøn bog af Elsebeth Gynther, der er mange fine opskrifter på sejt 70'er tøj!!! Er spændt på om jeg kan finde ud af det...og ikke mindst får tid!!

Idag har jeg været ved at sy stofbleer, det er svært at have gang i et projekt, med en 8-mdrs baby, for lige som man er allerbedst igang, så vil hun op fra hendes lur!!! Og så er der dømt pause.... og senere skulle storesøster hentes... Inden jeg rigtig var kommet igang, rodede hele værelset med lige så meget legetøj, som stof og sygrej!!!

Nåede altså ikke ret langt idag...

Kommentarer