En fantastisk weekend, intet mindre...

Filippas æbletræ blomstrer stadig smukt, mens de andre frugttræer mister deres blomsterblade som fin, hvid sne, ser Filippas æbletræ stadig blændende ud, med de sarte lyserøde blomster. Tror det er blevet min yndlings.

Det har været en skøn weekend, vejret var fantastisk igår. Manden slappede af på terassen, mens jeg gik bananas i køkkenhaven. med rive, kultivator og spade. Der var en frygtelig masse ukrudt, som skulle fjernes inden jeg kan så, så det skulle jo gøres.
Filippa var en dygtig hjælper, hun hjalp med diverse redskaber og smed sten i hækken. Ind imellem havde hun en pause, hvor dukken skulle trøstes i dukkevognen eller scooteren lige skulle have en tur. Hun nød havedagen i fulde drag.


Jeg havde ellers planlagt at det ny-samlede bålfad skulle afprøves med dertilhørende snobrød, men vi nåede aldrig til det.
Note to self: må have fat på snobrødspinde!!!
Og se så lige hvor dygtig jeg har været. Vores fine køkkenhave! Ihh, hvor jeg glæder mig til at hente gulerødder, pastinak, rødbede, diverse bønner, ærter osv. Øko og få minutter gamle!!! As good as it gets!!!
Forøvrigt må jeg hellere se at få brugt nogle af mine rabarber. Jeg kan den lækreste opskrift med rabarber ovenpå marenge-bund, mums eller marcipan-bund.

Kommentarer