I haven

Ihh, hvor Filippa og jeg har hygget os idag, vi har gravet køkkenhaven! Jeg synes det var HÅRDT og ender nok med en øm ryg i aften. Her i eftermiddag har vi sået en masse spændende frø.
Gulerødder, pastinak, rødbeder, 3 forskellige slags bønner, ærter, radisser, sølvbeder, broccoli, 3 forskellige slags salater og squash. Så satser vi på at vi kan klare os. Filippa synes det var spændende at være med, hun puttede bønnefrø og ærter i små huller og puttede jord på, klappede og sagde: "så kan i vokse jer store og stærke...!" Dejlige tøs...




Jesper har sat trådhegn op omkring så hunden ikke får sin jævnlige rundtur imellem rødbeder og bønner... Nu tror jeg også at vi vil slappe af resten af dagen, bette pigen skal snart ud og sove lidt og så snart muligheden byder sig, tror jeg at jeg vil kaste mig over et strikketøj.

Kommentarer