Skønne overraskelser

min veninde født i onsdags, jeg har de sidste dage optil gået og tænkt på hende og så igår formiddags fik vi den skønne besked om at deres lille baby var kommet til verden, en fin lille pige. Vi var på barselsvisit igår aftes og så smuksakken. Men bliver helt øm om hjertet og husker med glæde og knugen om hjertet tilbage for kun 1 år siden hvor Stella var lille bitte og totalt afhængig af mig. Nu om en uge, så er det den store dag og Stella bliver 1 år.
Nå, men nu min veninde endte med at føde lige til Kr. Himmelfartsferien, så er det jo lidt umuligt at komme med ordentlig barselsgave, så hun fik blomster og chokolade. Idag har jeg så shoppet lidt. Mor og datter får E-vitaminsalve, uundværligt for en nybagt mor med ømme brystvorter!!, en fin hjemmestrikket uldbody, et par fine tynde cowboybukser og en hagesmæk. En fin blanding af forkælelse for både mor og datter. Hov forresten, glemte at sige at den lille prinsesse får et fantastisk smukt navn, Lillian. Tillykke kære venner med jeres lille yndige prinsesse.
De her hjalp Filippa mig med at plukke igår da vi gik tur, hele familien, ned til søen.

Og så er det da bare lidt skønt med nyt pynt engang imellem ;-)

Kommentarer