Wow, jeg vandt...

...give away'en hos Karen, og jeg som ellers aldrig vinder noget!!
Og den besked fik jeg på en dag, hvor jeg har lagt syg. Mon ikke min dag lige blev lidt bedre der???
Jeg valgte 7 hæklede flag. Det bliver så fint. Vi skal nemlig snart til at fejre fødselsdage her i familien, deriblandt en 2- en 30- og en 4 årsfødselsdag. Så skal der fine flag på bordet!!! Jeg glæder mig allerede.

Idag har jeg strikket, når jeg altså ikke lige har lagt på langs. Jeg har arbejdet på tæppet til Filippa og nu er selve tæppet færdigt. Jeg mangler BARE LIGE..... at få strikket en blonde til at sy på. Frøkenen har valgt farven, så jeg må på jagt efter en rosa farve, som matcher!!
Tæppet er blevet 90 x 70 cm og er strikket i Kauni's farveskiftegarn.

Jeg har forøvrigt lige fundet en ny blog derude....
Karen Marie Dehn...

Og så havde hun også en give away, den er lige..... HER

Kommentarer

  1. Iih hvor er du heldig :o)
    Jeg havde ellers satset på at det var min tur til at vinde.. Men som man siger bedre held næste gang ;o)
    Tillykke med præmien...
    Kh Annemette

    SvarSlet
  2. Tak Annemette, og så må det jo være din tur næste gang!!
    kh AL

    SvarSlet

Send en kommentar