Så er jeg endelig ved at være på højkant igen

og hvor er det skønt.

Hele ugen har jeg ligget på langs og haft en halv dårlig samvittighed over ikke at være på arbejde. Men for søren, hvor skulle jeg bare ikke bevæge mig mere end 1 meter væk fra toilettet.
Og nøj, hvor er det dejligt at føle sig i bedring.

Lidt skår i glæden er der nu alligevel, for nu kommer tvivlen så.....
Discoparty imorgen eller ej???

Fornuften siger klart nej, for jeg ER jo altså ikke helt frisk endnu...
Men for søren, hvor ville jeg gerne med, ikke mindst for at se alle de udklædte.....


Sådan kommer manden til at se ud....total skøn ikke....?
Beslutningen bliver taget imorgen.....engang, lige inden det er tid til at tage afsted.
Forresten kunne Filippa jo ikke lige lade være med at skulle prøve den her skøre paryk...¨på trods af at hun faktisk ikke er så meget til udklædninger og bad far pænt om at tage den af de første gange han havde den på....
Her er hun:


Ihhhh, hvor ville jeg gerne med til fest imorgen, men ikke engang outfittet har jeg styr på. Det skulle have været nået i løbet af ugen, og da jeg forsøgte mig med at handle over nettet, var tiden overskredet i forhold til leveringstid. Øv!

Men det vigtigste er trods alt at jeg lige nu føler mig meget mere rask end jeg ellers har følt mig i denne uge!!!

Kommentarer