Jeg er begyndt på et nyt stykke strikketøj. En lille tunika til Stella. Det er en opskrift, som jeg har brugt før. Der skal strikkes oppe fra og ned, hvor der så tages ud til bærestykke. Denne gang bruger jeg uld fra Holst garn, den bliver så fin, blød og lækker. Jeg nyder at sidde med det om aftenen og ville ønske at mine aftener var lidt længere...
En anden aktivitet, som i den grad forkorter mine aftener er krimi'er skrevet af Sara Blædel. Nøj, hvor kan hendes bøger opsluge mig, så jeg sidder med næsen fordybet i bogen hele aftenen, uden at ænse om Jesper er smuttet fra hans ende af sofaen!! Lige nu er jeg igang med "Kald mig Prinsesse", den er meget meget spændende og kan i den grad anbefales.
Kan livet så blive bedre, godt gang i brændeovnen og frit valg mellem lækkert strikketøj og spændende krimi??????????????? Ja, hvis ikke Stella lige var syg, så ville jeg klart have svaret NEJ!!!

Kommentarer