Hej allesammen

Nøj, hvor er det længe siden jeg sidst har skrevet her.

Der skete de skrækkelige, at min computer brød sammen, så det kon et helt naturligt stop i indlæggene. Jeg har fundet mig en computer jeg har lov at låne, til jeg får anskaffet mig en ny og det er jeg utroligt glad for!
Jeg ved ikke lige helt hvad jeg gør med hensyn til billeder, indtilvidere har jeg ikke ligget billeder ind på min lånecomputer.

Men, altså....

Vi har haft en fantastisk sommer, den gik på hæld alt for hurtig. Vi har fået to nye beboere, to små charmerende dværgkaniner, vi har bygget en fin lille kaningård til dem, som den ene allerede første formiddag fandt ud af at springe ud af!! Så kom der delvis låg på!! De har prøvet at stikke af et par gange og er ret heldige at Luna, hunden, ikke tog dem som snack! Hun har ligget foran buret siden vi fik dem og savlet!

Samson, vores skønne kat, har været forsvundet den sidste uge. Vi er ved at være ret bekymrede for ham, han har aldrig været væk så længe før. Han har altid været ret reserveret og sky, har altid været lidt af en tryghedsnarkoman. Vi håber stadig på, at han kommer tilbage.

På sy/strik-selv-fronten har det stået ret stille hen over sommeren. Jeg fik en ide forleden, at noget elefant-stof jeg har, ville være perfekt til et par frugtposer til pigerne, jeg ringede til min mor, som har alt mit stof liggende (fordi vi troede vi skulle sy kjoler sammen) og fortalte om frugtposerne og at jeg ville hente stoffet. Dagen efter skrev hun på sms og spurgte til mål og diverse. Inden længe var den første pose klar. Hun er bare hurtig som lynet.
De er blevet rigtig fine... Jeg må ligge billeder ind, så snart som muligt!
Ellers har jeg fået en ide om en elefant-pude. Måske skal jeg snart til at strikke lidt igen. Måske sådan nogle pulsvarmere eller et lækkert tørklæde!
Eller har i nogle ideer til lette slags strik, som ikke kan undværes???

Kommentarer