En tunika til Stella

Her er den, det jeg strikker på for tiden, det er en vest eller en slags tunika, opskriften er fra "Blød begyndelse", den er drøn nem. Jeg håber, at den bliver stor nok til hende, for jeg har længe været gået død i al den retstrik.
Det her er Maria, Stellas Rubens barn, hun har længe, nærmest siden hun fik hende sidste jul, været lagt på is, men nu er hun lige pludselig blevet lidt sjov. Jeg er ved at forsøge mig lidt med at strikke en vest til hende også og jeg har fået min mor inspireret, så hun er igang med et par bukser til Maria. Det bliver lidt spændende, for jeg har ikke kunnet finde nogle strikkeopskrifter, lavet direkte til Rubens barn's dukker.
 og i skal da ikke gå glip at et billede af pigerne, så søde kan de se ud, når de er igang med seriøs læsning af aviserne aka legetøjsreklamer. Stella spørger Filippa: "skal vi læse i dem her?" og Filippa svarer: "Nej, jeg kan ikke læse, vi kigger bare!!!"

PS, beklager de røde øjne, har ikke lige pt noget billedredigeringsprogram. Uhh, hvor jeg glæder mig til at få min egen computer engang!!

Kommentarer