det har været en hård uge


Jeg startede ugen med at køre galt i bilen. Jeg skred i et sving og landede på en mark. Jeg har været dybt rystet. Heldigvis var det kun mig i bilen, heldigvis var der ikke andre biler involverede, heldigvis skete der ikke noget med mig. Jeg har været øm og grusomt træt lige siden, men det kan en god weekend forhåbentlig gøre meget ved. Stella og jeg har været til gymnastik  i dag og i aften var jeg til kor. Sofaen var tæt ved at holde mig hjemme, men jeg er glad for at jeg kom afsted. Jeg ved jo, at det gør mig glad!
Vi har blandt andet sunget, "we are the world" og "shackles". Ja, hvem bliver ikke i godt humør af sådan nogle sange?

Jeg lovede et billede af den hæklede skjuler til mine høretelefoner. De er da blev fine ikke?
Det er svært at forklare hvordan jeg gjorde. Tror bare man skal prøve sig frem.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Kommentarer