Godt nytår

Sikke dog som sådan en juleferie flyver afsted, men hvor har vi dog nydt den.
Vi har ikke nået så meget, men vi har hygget os og slappet af.
Nu har det været frost og sne og koldt så længe, at man til sidst er kommet til at tage det for givet. Filippa og jeg ville den anden dag lave islygter, men vi nåede det ikke, for så var det lige pludselig ikke frostvejr mere. Nu har vi spande af vand til at stå udenfor, det kunne jo være at frosten kom tilbage...

Tænk sig lige at vi nu er begyndt på et nyt år. - 2011 - Det bliver spændende at se, hvad det nye år bringer. Forhåbentlig nye spændende strikkeprojekter, måske en February lady, et Stockholm scarf, undertrøjer til mig selv og pigerne. Haveprojekter, højbede måske og uha, min 30 års fødselsdag venter lige rundt om hjørnet, jeg ved ikke om jeg skal være nervøs eller glæde mig ;).

Rigtigt fantastisk nytår til alle!

Kommentarer