Sådan!

Jeg døde slet ikke af det....eller noget!!
Jeg har nemlig haft fødselsdag, sådan en hel rund og fin en! og det gjorde slet ikke ondt!
Jeg havde en skøn dag! Var sammen med skønne kolleger på jobbet, jeg fik endda gaver. Det var slet ikke så tosset endda. En strikkebog, en opskriftbog fra Odense marcipan og en Erik Bagger drikkeflaske. Til aften fik vi gæster, hele svigermekanikken og Jespers fætter. Vi fik kylling i karry og alt tænkeligt af tilbehør og jeg fik flere gaver, en skøn, skøn Octopus taske med stjerner. Filippa har valgt den! Faktisk endte jeg med at få en anden model af en Octopus taske, så nu har jeg både en til arbejde og en til fest!!
Så igår fejrede vi igen, ude hos mine forældre, for da var det nemlig min mors fødselsdag, men jeg var også så heldig at blive fejret igen! Jeg fik penge, faktisk nok, til at jeg endelig kunne tage ud og købe mig en ny computer. Hvor er jeg bare heldig, så nu er jeg den lykkelige ejer af en rød Packard Bell, jeg håber at vi to skal blive de bedste venner!
Jeg fik også alle 3 af Amo-bøger, som jeg havde ønsket mig, så nu er der bestemt ikke nogen undskyldning for at bage. Det er så skønt!
Det er faktisk slet ikke så tosset at fylde 30, slet ikke så farligt endda! :)

Kommentarer

  1. Endnu en gang tillykke :-) Ja at fylde 30 er ikke så slemt endda.. Jeg synes næsten at det var værre at fylde 31.. Puha.. ;-) og sikke da en dejlig gave høst..

    SvarSlet

Send en kommentar