Bedre sent end aldrig....



 Hold da op, hvor er det længe siden jeg har fået skrevet herinde. Imellemtiden er det blevet forår udendørs, mine rabarber er begyndt at vokse, ja det er faktisk blevet ret store, jeg har fået gravet i mine højbede og vi har millioner af småprojekter i haven, der skal lægges fliser, jævnes jord ud, såes græs, en sandkasse skal flyttes, en stub skal saves og et stykke jord skal være plæne istedet for bosted for tonsvis af ukrudt....Pyh, bliver helt forpustet bare ved tanken.
Pigerne og jeg har haft påskeferie i denne uge, vi har rigtig nydt livet, der er blevet set film og vi har haft Stellas legekammerat på besøg, det er altid hyggeligt og sjovt nok, så leger de ofte meget bedre, når de har besøg.
I ferien har jeg prøvet at eksperimentere lidt og det går faktisk ret godt. Jeg har længe gerne villet forsøge mig ud i det her flet med magasiner, så jeg fik fat på noget klar tape og fandt et gammelt blad i skuffen og nu er jeg bare igang, det er faktisk slet ikke så svært. Hvis alt går som det skal, skulle det ende med en flettet clutch. Nu får vi at se.....
I løbet af ugen har Jesper og jeg set de 4 Twilight film, som er udkommet indtil videre... og jeg blev inspireret til at genlæse serien, jeg bliver nok aldrig voksen.......;)

Kommentarer